Nad alkoholem nejde zvítězit.......jenom Moraváci remizovali

Land Rover-Ranger Rover

16. dubna 2006 v 21:31 | Vasek
Samonosná karoserie s nezávisle zavěšenými koly
počet míst k sezení
5
délka (mm); s předním ochranným rámem a tažným zařízením
4950 - 5 171
šířka (mm)
1 956
výška (mm); se střešním nosičem
1863 - 1 988
rozchod vpředu (mm)
1 629
rozchod vzadu (mm)
1626
rozvor (mm)
2 880
objem zavazadlového prostoru (l)
535
objem zavazadlového prostoru po sklopení zadních sedadel (l)
2 091
Řízení
průměr zatáčení - od obrubníku k obrubníku (m)
11,6
Provoz v terénu
nájezdový úhel vozidla (standardní režim/off road režim)
29°/34°
úhel odjezdu (standardní režim/off road režim)
24,2°/26,6°
úhel zlomu
25°/30°
hloubka brodění
500
min. světlá výška - režim off road
275
Hmotnost a zatížení
provozní hmotnost (kg)
2 500 - 2 685
2 622 - 2 736
2 550 - 2 723
největší technicky přípustná hmotnost na přední nápravu (kg)
1 530
1 530
1 530
největší technicky přípustná hmotnost na zadní nápravu (kg)
1 850
1 850
1 850
největší technicky přípustná hmotnost (kg)
3 050
3 100
3 100
Hmotnosti přívěsů
na silnici (nebrzděný) (kg)
750
na silnici (brzděný) (kg)
3 500
maximální zatížení střechy na silnici (kg)
75
Motor
typ
vznětový přeplňovaný
zážehový přeplňovaný
zážehový
uspořádání
R6
V8
V8
rozvor
DOHC
DOHC
DOHC
počet ventilů na válec
4
4
4
vstřikování paliva
common rail
vícebodové sekvenční
vícebodové s VVT
objem motoru (ccm)
2 926
4 197
4 394
kompresní poměr
19:01
9,1:1
10,75:1
max. výkon (PS / kW / ot./min.)
177 / 130 / 4 000
396 / 291 / 5 750
306 / 225 / 5 750
max. kroutící moment (Nm / ot./min)
390 / 2 000
560 / 3 500
440 / 4 000
Elektrika
Alternátor Amp
150
145
Převodovka
náhon
stálý 4x4
počet stupňů (redukční / hlavní)
2 x 5
2 x 6
ovládání
automat
Brzdy
přední - průměr kotouče
344
360
344
zadní - průměr kotouče
354
354
354
pneumatiky*
255/55 R19
255/50 R19
255/55 R19; 255/50 R20
objem nádrže (l)
105
Výkony
zrychleni 0 - 100 (s)
13,6
7,5
8,7
max. rychlost (km/h)
179
210
200
Spotřeby (l / 100 km) dle EU 1999/100
městský provoz
14,4
22,4
21,2
mimoměstský provoz
9,4
12,2
11,4
kombinovaný provoz
11,3
16,0
14,9
CO2 (g/km)
383/250/299
527/288/376
497/268/352
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 hgfzugrugfrziregfieurg hgfzugrugfrziregfieurg | 10. června 2008 v 12:50 | Reagovat

SŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮPER AUUUUUUUTOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama